Kesäretki Arboretum Mustilaan ja Verlan puuhiomo- ja pahvitehtaaseen Elimäellä

• ke 12.6.2024

Hei!

Lähde Riihimäen Retkeilijöiden päiväretkelle

keskiviikkona 12.6.2024 Arboretum Mustilaan ja Verlan puuhiomo- ja pahvitehtaaseen Elimäelle

Arboretum on ainutlaatuinen koristekasvien kokeilualue ja Verlan tunnelmallisessa tehdaskylässä aistit entisajan työnteon ja elämänmenon. Molemmissa on opastettu kierros. Verlassa on jonkin verran jyrkkiä portaita

Matkan omakustannushinta on n. 50 euroa. Jos sinulla on museokortti, niin kerro siitä ilmoittautumisen yhteydessä.

Matka tehdään bussilla ja yhdistys osallistuu jäsenille matkan kustannuksiin. Hinta tarkentuu vielä lähtijöiden lukumäärän mukaan. Jos paikkoja jää, niin matkalle voi osallistua ei jäseniä hintaan n. 85 euroa.

Hintaan sisältyy: bussikuljetus, pääsymaksut, oppaat, keittolounas ja kahvit molemmissa kohteissa.

Matkaohjelma ja kellonajat tarkentuu lähempänä ajankohtaa.

Ilmoita erityisruokavaliot.

Lisätiedot ja sitovat ilmoittautumiset  1.5.2024 mennessä