Seuratiedote 1/2019

Riihimäen Retkeilijät ry                        Seuratiedote 1/2019                               1(3)

30.9.16 lähtien olemme olleet vuokralla Kiista-Veikkojen Suonummen majalla.

Tämäkin vuosi jatkuu liikunnallisissa merkeissä. Lumitilanteesta riippuen hiihtokaudella pidämme Suonummen majaa avoinna vuokranantajan sopimuksen mukaan lauantaisin ja sunnuntaisin klo 10-15.

TOIMINTAA

Suonummen majalla tapahtuu

Viikottaiset kokoontumiset tiistaisin klo 9-11 sekä naisille että miehille.  Yhdessä oloa, kävelylenkkeilyä, voi tehdä halutessa käsitöitä, pelata lautapelejä tai korttipelejä, kahvitellaan. Tule mukaan silloin  kun sinulle sopii.

Hiihto- ja kävelyretkiä lähiympäristöön

Ajankohdasta ja paikasta tietoa kotisivuilla ja Aamupostin yhdistyspalstalla.

Lapin hiihtoviikko Enontekiön Vuontispirtillä viikolla 14 Lehdon liikenteen linja-autolla

Lähtö perjantaina 29.3. klo 21 Matkakeskuksen edestä ja paluu lauantaina 6.4. illalla.

Seuran kevätkokous on Suonummen majalla 17.3. klo 15

Kylmänkukkaretki Leppäkoskelle 2.5.

Kaupungin siivoustalkoot toukokuussa

Seuran osuus kaupungin siivoustalkoista on Pohjankorven alue. Kaupungilta saatavat

avustukset edellyttävät seuran jäseniltä osallistumista talkoisiin. Ajankohta ilmoitetaan

paikallislehtien yhdistyspalstalla.

Äitienpäiväpyöräily 11.5.

Lähtö topparoikkapatsaalta. Suunta sovitaan myöhemmin

Retki Seilin saarelle toukokuussa

Kesäkauden avajaiset kesäkuussa

Ulkoilupäivä elokuussa .

Perinteinen ulkoilupäivä, ongintamahdollisuus, saunomista, uintia,

nuotiokahvit ja makkaraa.

Marja- ja luontoretki Ukonjoelle elo-syyskuun vaihteessa

Kimppakyydit, yhteisruokailu (ruoat tehdään porukalla) sauna joen rannassa. Voit

olla myös lyhyemmän ajan.

Syyskauden avajaiset syyskuussa

Ruskaretki syyskuussa

Lisätietoja kotisivuilta, paikallislehtien yhdistyspalstalta lähempänä ajankohtaa

Isänpäiväretki Lopen Luutasuolle 9.11.

Retki toteutetaan kimppakyydeillä.  Kokoontuminen Prisman parkkipaikalle klo 9.

Pikkujoulu ja syyskokous marraskuussa

Kaunis kävelyreitti

Suonummen majan ympäristössä on hyviä kävelyreittejä sekä talvella mahdollisuus

tehdä eripituisia hiihtoretkiä Hyvinkään suuntaan.

Seuran tapahtumat

Tapahtumista ilmoitetaan Aamupostin ja Riihimäen viikkouutisten yhdistyspalstalla

sekä seuran kotisivuilla www.riihimaenretkeilijat.yhdistysavain.fi.

Jäsenrekisteri

Seuran jäsenten toivotaan ilmoittavan syntymäaikansa tai ainakin vuotensa jäsenrekisterin pitäjälle ikäjakaumatilastointia varten, sekä mahdollisen sähköpostiosoitteen.

Vuoden varrella pyritään järjestämään pienempiä retkiä ja tapahtumia.

Riihimäen Retkeilijät ry:n johtokunta v. 2019

Puheenjohtaja                    Inkeri Vanamo 040 861 4463

invana@ phnet.fi

Varapuheenjohtaja             Erkki Ranta 040 504 2796